Första bikinidagen...

.. var igår! Ok, jag ska inte överdriva för att göra alla nordbor avundsjuka. Men jag låg faktiskt på en filt på min terass igår i bara underkläder och solade. Det var rena sommarvärmen och efter ett tag var jag tvungen att gå in i rädsla för att bränna mig. Så nu ska jag inhandla en bra solkräm för det lär behövas framöver. Temperaturen mätte 26 grader i skuggan både igår och idag fortsätter solen att skina. :)

Om en halvtimma går bussen till Jerez - jag ska ha lite semester och gå på flamencofestivali tre dagar. Det ska bli Rocio Molina, Andres Peña och Pili Ogalla, Manuel Liñan och Pastora Galván. Mums!!!

Kommer att skriva om festivalen både här och sen i Danstidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback