Gott Nytt År! Feliz Año Nuevo!

Vill jag passa på att önska er läsare av denna blogg! :)
Må 2007 fyllas av härlig, mustig och inspirerande flamenco!

Det har varit tyst ett tag, helt enkelt därför att jul, nyår och stamrenovering av lägenhet inte har så jättemycket med flamenco att göra. Är hemma en sväng till slutet av januari innan jag drar till Sevilla nästa sväng.

Håller nu mest på med förberedelser av olika slag inför
Nyflamencofesitvalen på Södra teatern 13 - 14 januari. Min agenda de närmaste dagarna ser ut så här:

- Dagliga rep inför premiären av vår dansgrupps nya koreografi Suecia? (Sverige?) på Södra teatern 13 januari
- Stukturering seminariet och filmvisningen som jag håller i den 14 januari
- Roddanden inför Manuel Liñans föreställning den 14 januari. Missa inte!
- Fix och trix inför Manuel Liñans danskurs 15 - 20 januari. Obligatorisk närvaro för alla flamencodansare på mellan och avancerad nivå. Han är fantastisk som lärare!

Dags att fixa biljetter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback