Reptider med krämpor

Vi har drabbats av krämpor i vårt danskompani, lagom inför slutspurten för repen till premiär på "Suecia?".

Ann har en axel som trilskas. Anna har sin nästan kroniska fotskada som gör att hon halva tiden dansar flamenco i nån slags superergonomiska sneakers. Och nu när hon har börjat jobba på ABF så har hon som grädden på moset fått musarm. Och själv har jag en nackspärr som inte är av denna värld. Den är inne på snart tredje veckan och den ger sig inte! Den blir snarare värre för varje dag som går...

Det är så illa att jag inte klarar av att vända mig i sängen på morgonen, måste lyfta huvudet med armen för att kunna kliva upp på morgonen. Men imorgon har jag fått tid hos Ryggakuten, hoppas, hoppas, hoppas de kan hjälpa mig. Vi måste ju vara fit for fight!! Aaarghhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback