Ryggakuten och nikotinliniment - min räddning?

Efter ett besök hos Ryggakuten kan man konstatera att jag har en inflammation i nacken, spänningar och låsningar i bröstryggen, att jag borde ligga i varma bad några dagar och tänka harmoniska tankar.

Dessvärre finns ingen tid till detta. Vi har dagliga rep nu eftersom Ann i vår grupp även ska dansa i verket "Cuentame lluvia" samma kväll som "Suecia?" på Södra teatern och hon de sista dagarna behövs för rep med de från Spanien influgna musikerna. Det gör att vi bara har några dagar på oss kvar...

Så nu består kuren av:
- antiinflammatoriska tabletter
- smärtstillande tabletter
- värmekudde på nacken
- Radio Salil - mirakelliniment från Spanien som visat sig innehålla nikotin för att få fart på blodcirkulationen!!
- heta bad i nya tassbadkaret så ofta jag kan
- nytt besök på Ryggakuten på måndag, denna gång med det tunga artilleriet: akupunktur

Så förhoppningsvis kan jag repa, trots skadan! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback