RABATT till störtcoola La Shica på Södra Teatern!

Här kommer ett kanontips för alla flamingosar i Stockholmstrakten: La Shica kommer till Södra teatern den 11 april! Och det bästa av allt! Läsare till denna blogg får RABATT, istället för 200 kr kostar det dig bara 120 kr om du säger det magiska ordet FLAMENCA när du beställer dina biljetter.

La Shica kör en skönt soft mix av flamencodoftande hip hop med lite jazziga och bossiga undertoner. Sofistikerat, kaxigt och mycket karismatiskt! Som jag sa till min dåvarande pojkvän när jag såg henne i Murcia i somras: Hade jag inte redan varit kär hade jag definitivt blivit förälskad i La Shica!

Och för alla dansare så säger jag bara: bruden har varit med i Rafaela Carrascos kompani, så de danssteg som hon så skickligt mixar in mellan sångraderna är riktigt riktigt coola. Hennes palmeras går inte heller av för hackor! Nos vemos!

Läs mer, lyssna och spana in foton på www.lashica.net


image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback